Efteling wint Corporate Fasion Award

2010-04-EFT-kleding

Donderdagavond viel de Efteling tijdens de zesde editie van de Nederlandse Corporate Fashion Awards in de prijzen. Na afloop van een wervelende modeshow in Ahoy Rotterdam werden de awards uitgereikt.

Nieuwe bedrijfskleding Efteling is “een feest om dragen”

Donderdagavond viel de Efteling tijdens de zesde editie van de Nederlandse Corporate Fashion Awards in de prijzen. Na afloop van een wervelende modeshow in Ahoy Rotterdam werden de awards uitgereikt. De nieuwe collectie bedrijfskledij van de Efteling ging naar huis met de award in de belangrijkste categorie: Corporate Fashion Wear.

Een groot compliment voor de ontwerpster Karin Slegers die samen met producent Reckless Design de medewerkers van de Efteling in een nieuw kleedje heeft gestoken. De bedrijfskleding die sinds 1 april het attractiepark siert, werd door de jury geroemd om de details. “Het moet een feest zijn om deze kledij te mogen dragen” luidde het eindoordeel van de jury.

Goud, oker, blauw en bruin zijn de nieuwe kleuren waarmee de Efteling naar buiten treedt. De kledij is eigentijds met een knipoog naar het verleden en de elementen uit de kleding sluiten aan bij het park. Het is de tweede keer dat het populaire attractiepark bij Breda in de prijzen valt. In 2004 werd de award ook in de wacht gesleept.

Eerder dit jaar maakte Holland Career & Workwear (HCW) de nominaties bekend. Het record aantal inzendingen (54) werd beoordeeld op onder andere de vertaling van de huisstijl, de afwerking en het aansluiten bij de doelgroep waarvoor de collectie is vervaardigd. In de categorie Corporate Fashion Wear liet de Efteling T-Mobile en Van der Valk achter zich.