The Lost Temple
- Details
- Categorie: Movie Park Germany
- Laatst bijgewerkt: woensdag 06 augustus 2014 12:06

In het Duitse film-themapark kunnen de bezoekers terecht voor een dagje vol pretparkplezier, met als nieuwe topattractie ‘The Lost Temple’.
In het Duitse film-themapark kunnen de bezoekers terecht voor een dagje vol pretparkplezier, met als nieuwe topattractie ‘The Lost Temple’.
Movie Park Germany - contactgegevensWarner Allee 1
|
Movie Park Germany is een familiepark, waarbij de attracties in teken staan van de film.
Het park biedt voor ieder wat wils: de grootste thrillfanaten kunnen zeker en vast genieten van een ritje Bandit of MP-Express, of willen graag de adrenaline voelen in The High Fall.
Bovendien zijn er familie-attracties waar iedereen graag zijn ritje meepikt. Denk maar aan Mystery River, Ice Age Adventure of Bermuda Triangle: Alien Encounter.
Liefhebbers van cartooneske attracties zullen zeker in Nickland kunnen genieten van Spongebob SquarePants Splash Bash, Jimmy Neutron's Atomic Flyer of Teenage Robot Roundabout.
Anderen zullen dan weer smullen van de diverse shows die het park rijk is.
Zeer populair is het Halloween event. Dit event heeft een sterke reputatie, en wordt vaak aanzien als één van Europa's beste Halloweenfestiviteiten. Op die dagen is de drukte echter niet te overzien en kampt het park wel eens met langere wachtrijen.
Voor gedetailleerde gegevens verwijzen we voort naar de officiële website van het park.
Parkworld.be is niet verantwoordelijk voor plotse wijzigingen m.b.t. prijzen. Informeer ons gerust, en wij passen de prijzen zo snel mogelijk aan op onze website.
Movie Park Germany is voor velen niet meer dan het voormalige Warner Bros. Movieworld dat in 1996 de deuren opende en in 2005 na het vertrek van Six Flags uit Europa werd omgedoopt tot het huidige Movie Park Germany. Wat velen echter niet weten is dat op deze site eerder reeds een pretpark bestond met een bewogen geschiedenis...
Movie Park Germany heeft de uitdaging om Warner Bros. Movieworld te doen vergeten. Niet alleen de parknaam, maar ook de attractienamen werden veranderd en na de sterke marketing van Warner is het nu aan Movie Park Germany om te bewijzen dat de mensen de weg naar het park weten te vinden. Het park heeft hiervoor geïnvesteerd in vele nieuwe attracties, maar kwantiteit staat niet steeds voor kwaliteit.